Strona główna
montuje-serwisuje.pl
montuje-serwisuje.pl

montuje-serwisuje.pl

32-085, Giebułtów, Leśna 15

Jaki czujnik przepływu wody jest odpowiedni do kotła Vitopend 100?

Poszukując dostawcy wysokojakościowych części stanowiących zarówno podstawę, jak i uzupełnienie każdej instalacji grzewczej, warto skorzystać ze sprawdzonej oferty. Na potrzeby klientów prywatnych oraz odbiorców biznesowych i instytucjonalnych stara się od wielu lat odpowiadać kadra firmy Laurus Łukasz Kuza z siedzibą w Giebułtowie, niedaleko Krakowa. Pracownicy zajmują się dystrybucją asortymentu znanej marki Viessmann. Proponują szeroki wybór fabrycznie nowych produktów w przystępnych cenach. Realizują zamówienia pojedyncze i hurtowe, dowożąc towar na terenie całej Polski. 

Dostawca na bieżąco uzupełnia listę sprzedażową o nowości od wspomnianego producenta. Proponuje części do każdego wyprodukowanego przez niemieckiego giganta systemu grzewczego. W Polsce dużą popularnością cieszy się kocioł typu Vitopend 100 wraz z czujnikiem przepływu wody oraz pasującym do zestawu sterownikiem. Kadra firmy, starając się sprostać oczekiwaniom kupujących, proponuje pomoc w doborze poszczególnych elementów, a także wsparcie w ich montażu oraz serwisie. Dzięki temu czas zakładania lub modernizacji użytkowanego CO jest znacznie krótszy, a dzięki regularnie przeprowadzanym przez fachowców kontrolom można mieć pewność, że instalacja działa poprawnie, jest efektywna, a także nie generuje dodatkowych kosztów naprawczych.

Dystrybutor zapewnia, że dostarcza do odbiorcy towar certyfikowany, fabrycznie nowy, posiadający gwarancję producenta. Pracownicy każdorazowo upewniają się, że sprzęt mający trafić do klienta jest odpowiednio zabezpieczony na czas transportu. Zapobiega to przypadkowym uszkodzeniom poszczególnych elementów, w tym możliwości nieodwracalnego zniszczenia ważnych, delikatnych podzespołów. Jeżeli mimo to zawartość przesyłki nie spełnia oczekiwań nabywcy z uwagi na widoczne ślady wynikające z nieodpowiedniego sposobu przewozu paczki lub z niedostosowania się kuriera do wytycznych na kartonie zabezpieczającym, firma respektuje reklamacje, proponując zwrot poniesionych kosztów lub ponowną wysyłkę towaru.

Kadra świadczy też porady serwisowe. Na swojej stronie internetowej udostępnia wskazówki pomocne w samodzielnej reperacji CO lub jego modernizacji. Zapewnia też szybką pomoc techniczną. Pracownicy na bieżąco odpowiadają na pytania zadane poprzez chatboxa lub za pośrednictwem e-maila.

Copyright 2025 Cyrk-arlekin.com.pl - wszelkie prawa zastrzeżone